Noi suntem Bertis – „Bertis m-a ajutat să mă maturizez și să devin un om adevărat!”
În această ultimă lună de toamnă, când afară cade bruma, iar ploile și vântul ne anunță că vine vremea rece, noi vă invităm călduros să descoperiți din nou povestea unuia dintre colegi noștri, de care suntem mândri și care – pe bună dreptate – poate fi un exemplu de viață și carieră pentru oricine din noi.
Se numește: Ferentz Péter și are 33 de ani. S-a alăturat echipei Bertis în urmă cu aproape 10 ani, a început ca șofer de livrări la magazinele Bertis.
Astăzi conduce managementul celor 13 magazine din rețeaua noastră! L-am provocat pe Peter la un mic interviu, că să aflăm ce determinare a avut pentru munca sa și ce înseamnă cariera lui.
Péter, ai 33 de ani și s-au întâmplat deja așa de multe... Care este secretul succesului la tine? Ce ar trebui să știe tinerii, care ar vrea să-ți calce pe urme?
– Aș putea spune, că este vorba despre o combinație dintre muncă și sacrificiu, amestecată cu punctualitate, onestitate, credibilitate și seriozitate. Fără aceste lucruri nu cred că cineva poate reuși! Dar cel mai mult aș spune, că poate voința este totuși cea mai importantă. De la început mi-am dorit să fiu independent și să mă dezvolt! Asta a fost voința mea, deși au fost lucruri pe care nu le știam. Dacă ești dispus să înveți, poți face orice! Eu spun că, cine este dispus să-și ofere timpul liber pentru muncă și să învețe lucruri noi, sigur va avea succes. Dacă aș putea să le dau o sugestie celor aflați la început de carieră, ar fi aceea de a avea obiective... Trebuie să ai obiective clar stabilite, cu termene precise, să ști de ce faci ceea ce faci, căci numai așa îți vei atinge acele obiective.
Cum a fost începutul la tine, care au fost responsabilitățile muncii tale?
– După cum se știe, am început ca șofer ceea ce a durat aproape trei ani, apoi lucrurile s-au accelerat cu adevărat. Mai întâi am devenit manager al depozitului central al companiei, am manageriat apoi un laborator de cofetărie, m-am ocupat din nou de destinul unui magazin Bertis, iar acum, împreună cu colegul meu Solymosi László, organizăm și conducem toate cele 13 magazine Bertis. În fiecare poziție și loc de muncă a trebuit să învăț ceva nou, dar asta a fost pentru mine o provocare și mi-a plăcut. Bineînțeles că atmosfera de aici de la noi, de la Bertis, m-a stimulat foarte mult. Bertis este o familie mare, din care facem parte cu toții. Aici toată lumea se poate baza pe colegi și există în tot o reciprocitate! Când devii membru al echipei Bertis, primești mult mai mult decât un loc de muncă, decât un salariu sau decât o pregătire profesională. Obții mult mai mult, pentru că primești sprijin din partea colegilor, care te ajută foarte mult în muncă. Așadar, pentru mine a fost vorba despre o naturalețe sau o normalitate, am lucrat și o fac mai departe cu determinare, lucrez fără să mă uit la ceas, căci îmi place ce fac! Iar atunci când ți se oferă oportunitatea de a te dezvolta trebuie să profiți! Întotdeauna am acceptat toate responsabilitățile pentru a învăța lucruri noi, fie că a fost vorba de cursuri de formare sau de situații din viața de zi cu zi din care am putut învăța. Într-o propoziție: Bertis m-a ajutat să mă maturizez și să devin un om adevărat!
Care este viziunea ta proprie despre Bertis și munca ta?
– Cred că cel mai important lucru, care ne diferențiază de o mare multinațională sau de un mare centru comercial, este accentul pus pe relațiile umane. Pentru că noi chiar vorbim cu clienții noștri, le ascultăm nevoile, îi servim cu amabilitate și aceasta este cheia succesului nostru! Avem clienți care se întorc la noi zi de zi și asta arată că sunt mulțumiți de ceea ce le oferim. Cred că produsele noastre au devenit acum un brand de familie pentru aceștia. Vorbim atât despre calitate, dar și despre modul prin care le oferim serviciile. Acest fapt întărește încrederea în Bertis. Când un client intră în magazin și vede că suntem într-o dispoziție bună, că personalul zâmbește și că este servit exact cu ceea ce își dorește, atunci acesta va reveni cu siguranță. Acesta este unul dintre punctele noastre forte! Cât despre munca mea, aceasta are legătură cu tot ce am zis aici, cu scopul nostru... tot ce ține de magazine, de organizarea lor – indiferent că vorbim despre marfă, personal, administrație, curațenie, analiza și rapoarte statistice – face parte tot din țel. Iar feedbackul clienților este cel care ne arată cât de bine am muncit!
Comentarii
Comentariul Dvs.